Mai Join

Wednesday, October 6, 2010

Diari Hidup Cikgu Ieta.....................

AKU HANYA CIKGU TABIKA

Aku hanya cikgu TABIKA yang mendidik anak-anak kecil membaca,menulis,mengira dan menaakul. Aku cinta pada kerjaya ini ianya sudah sebati dan sejiwa dalam diriku.....walaupun hanya cikgu TABIKA aku bangga dapat melihat telatah anak-anak kecil ini meneroka belajar  melalui bermain. Sejuknya.... hati ini bila mendengar suara manja yang memanggilku....."CIKGU" ..kadang-kadang ada juga yang memangilku "CIK..DU"....aku tersenyum melihat anak-anak kecil ini......pejam..celik..pejam...celik dah 8 tahun aku jadi cikgu...hhhhmmmmmm..


 BUAH HATI PENGARANG JANTUNGKU......

Inilah putera kembar buah hati pengarang jantung aku dan suami. Putera-putera  inilah lambang kasih dan cinta antara aku dan suami. Aku bahagia dengan kehadiran putera tercinta satu anugerah yang amat bernilai dalam mahligai cintaku.......berbagai dugaan yang ku lalui di sepanjang sembilan bulan ku menanti kelahiran mereka.....kini  sudah 2 tahun usia puteraku......gembiranya hati melihat telatah mereka yang semakin nakal dan cerdik. sayang.....mama dan abah amat mencintai dirimu seputih CINTA SALJU

Muhammad Baslan Zakwan & Muhammad Bais Zafran

Abang dan Adik







No comments:

Post a Comment